Pik.bg
На 29 октомври 2012 г. малък, но амбициозен екип „тръгна” онлайн, за да промени за рекордно кратък срок интернет пазара в държавата. Да кове новините и дневния ред. Да наложи нова стилистика. Да се превърне в една от най-влиятелните медии. Харесван, критикуван, оспорван, обругаван или обожаван, ПИК безспорно е най-разпознаваемият български сайт днес. Ето и малко суха статистика, която потвърждава тоталната хегемония на агенцията спрямо конкурентите. Интернет публиката в България, според данни на „Гемиус“ (това е официално признатата метрика у нас), наброява 4 011 735 уникални потребители над 15 години. Като обхватът на ПИК, или пазарният дял в Интернет, възлиза на почти 30 %. От общо , като обхватът на ПИК, или ПИК е твърдо №1 в секция „Новини” на „Гемиус”. Ежедневно ПИК регистрира между 500 0000 и 700 000 посещения, показват данните на „Гугъл аналитикс”. За последната една годна в ПИК са отбелязани фантастичните 198 920 877 посещения. Потребителите са 50 677 326. Данните са отново на „Гугъл аналитикс”. Най-активната възрастова група читатели на агенцията са тези между 35 и 44 години, които съставляват 23% от цялата аудитория. Особено активни са най-младите, между 15 и 24 години. Тяхната цифра надвишава внушителните 21%, а данните са на „Гемиус“. Българският град, който чете най-активно ПИК, е София – 38 процента от потребителите ни са от столицата. Следват Варна, Пловдив, Бургас. За краткия си живот ПИК не само закова рекордите по онлайн трафик, но и произведе сензации, които до голяма степен предопределиха хода на политическата реалност у нас.
Данните са на месечна база. Повече информация може да намерите ТУК